Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Privette, Chelsea"'
Autor:
Privette, Chelsea1 chelsea.privette@austin.utexas.edu, Fabiano, Leah2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jan2024, Vol. 55 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Privette, Chelsea1 chelsea.privette@austin.utexas
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2023, Vol. 54 Issue 3, p688-706. 19p.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Oct2021, Vol. 64 Issue 10, p3942-3968. 27p. 1 Diagram, 15 Charts, 21 Graphs.
Autor:
Nair, Vishnu K. K., Khamis, Reem, Ali, Sharia, Aveledo, Fraibet, Biedermann, Britta, Blake, Olivia, Brea, Maria Rosa, Cheng, Lilly, Chiou, Hsinhuei Sheen, Cruz, Denise, Cushing, Ian, De Diego-Lázaro, Beatriz, Eads, Amanda, Amin, Mariam El, Fabiano-Smith, Leah, Morrison Fagbemi, Alicia, Brown Gandhi, Alisha, Saldívar García, Erica, Hackett, Abigail, Henner, Jon, Hsieh, Li, Huang, Timothy, Najah Hussain, Farha, D. Hyter, Yvette, Anthony Imperial, Rowland, Ito, Nadhiya, Joseph, Holly, Kašćelan, Draško, Licata, Gabriella, Lin, Ching-Ching, MacLeod, Andrea A.N., Malik, Mariam, Manalili, Marie Adrienne Robles, Matias, Felix Antonio, McMillen, Stephanie, Modayil, Maria, Mohamed, Naashia, Mollaei, Fatemeh, Monda, Darlene, Moya-Galé, Gemma, Munson, Benjamin, Nkomo, Chloe, Padia, Lilly, Perez, Cecilia, Privette, Chelsea, R.J. Risueño, Rodgers, Lucy, Rodríguez-Guerra, Míriam, Serratrice, Ludovica, Shannon, David Ben, Soto-Boykin, Xigrid, Tan, Greta, Sun, Lei, Wylie, Karen, Yu, Betty, Yu, Vickie, Zisk, Alyssa Hillary
In this commentary, we collectively examine a recent article titled “Effectiveness of Intense Accent Modification Training with Refugees from Burma” by Burda et al. (2022). Whilst our response is aimed at revealing the theoretical and methodologi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::44db9897c04279b23360f8ff862ce225
Autor:
Privette, Chelsea, Saechao, Karina R.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; 20240101, Issue: Preprints p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: This study examines the effects of enhanced conversational recast for treating morphological errors in preschoolers with developmental language disorder. The study assesses the effectiveness of this treatment in an individual or group (n = 2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6ac186116e204749e48d12fc6341dc27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.