Zobrazeno 1 - 10
of 943
pro vyhledávání: '"Private labels"'
Autor:
Svetlana S. Aleksanova, Marina Yu. Sheresheva, Lilia A. Valitova, Konstantin N. Aleksanov, Junzhi Deng
Publikováno v:
Управленец, Vol 15, Iss 3, Pp 85-98 (2024)
The issues of green marketing, its impact on consumer behaviour, and the evolution of retail chains’ private labels (PLs) are well-covered in scientific literature. However, there is a lack of comprehensive research addressing the interconnection o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c29294f0c1c94bf2a313493f8ca14c6d
Autor:
Arantola, Noora, Juntunen, Mari
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 7, pp. 1139-1153.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-06-2022-4027
Publikováno v:
Society and Business Review, 2022, Vol. 18, Issue 3, pp. 401-421.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBR-12-2021-0247
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarantidou, Paraskevi P.
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2018, Vol. 22, Issue 3, pp. 359-376.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-04-2018-0025
Publikováno v:
MARKET/TRŽIŠTE / MARKET. 33(SI):47-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1004173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Complex & Intelligent Systems, Vol 9, Iss 3, Pp 2361-2378 (2021)
Abstract In recent decades, private labels have been the focus of great development in retail due to their price advantage and consumer-oriented production. With growing customer awareness of safety and health, private-label sustainable supplier sele
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9b76e3f6a9942ecb30c447aec8f1e82
Publikováno v:
Tržište, Vol 33, Iss Special Issue, Pp 47-66 (2021)
Purpose – The purpose of this paper is to explore further the dimensions of perceived private label authenticity. The aims are threefold. Firstly, to examine how consumers associate the concept of authenticity with manufacturer brands and private l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/916e2526e1ac43c88acd875b653cbacf
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2020, Vol. 49, Issue 1, pp. 145-163.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-04-2020-0152