Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Prior, Nicholas A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yates, Justin R., Rogers, Katherine K., Gunkel, Benjamin T., Prior, Nicholas A., Hughes, Mallory N., Sharpe, Sara M., Campbell, Hunter L., Johnson, Anthony B., Keller, Margaret G., Breitenstein, Kerry A., Shults, Hansen N.
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 30 March 2017 322 Part A:29-33
Publikováno v:
Prior, N, Darmon, I & Mccormick, L 2017, ' Tracing, Making and Locating Cultural Sociology ', Cultural Sociology, vol. 11, no. 1, pp. 3-10 . https://doi.org/10.1177/1749975516687486
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::c4ee790ccaf6b72083f682f2a60c96fb
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/37318633/PriorDarmonMcCormick_CS_2017_TracingMakingLocating.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/37318633/PriorDarmonMcCormick_CS_2017_TracingMakingLocating.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zehner, Nicolas
This dissertation investigates the process by which urban planning agents imagine futures and the sociotechnical conditions which help establish the credibility of their expectations. Aiming to shed light on the practice of city-making, the thesis fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9e2546bd2676768afe3594fb8b1f9441
Autor:
Kirkwood, Jennifer Ann Lang
World Schools are examples of an emergent category of elite schooling guided by the pursuit of creating global citizens as a key educational aim. They provide a cosmopolitan, globally minded education. This new form of independent schooling, recently
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d8526628c2a96c51dd47cf4d02a43074
https://hdl.handle.net/1842/39668
https://hdl.handle.net/1842/39668
Previous research and the existing literature on LGBTQ+ (Lesbian, Gay, Bisexual Transgender, Queer) representation in the media has neglected to examine how LGBTQ+ audiences are actively queering media in order to fill gaps in representation and to f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::d5fe9f240d9ccad4a8b916f00e7256f0
http://hdl.handle.net/1842/36048
http://hdl.handle.net/1842/36048