Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Printed Educational Material"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ALVES, AURILEIDE
Tese de doutoramento, Design, Universidade de Lisboa, Faculdade de Arquitetura, 2022 Este trabalho trata de investigação dentro da área do design da informação e da ergonomia informacional, e tem como objeto de estudo as etiquetas têxteis de co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1503::4ee99d7ead692d98f6f7049ced369b74
https://hdl.handle.net/10400.5/28033
https://hdl.handle.net/10400.5/28033
Autor:
Stevens, Suzanne L.
Motor vehicle crashes are the leading cause of unintentional injury-related death among children ages 14 and under and of these children who were fatally injured more that 60 % were not using safety restraints at the time of the collision. Children w
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/26870
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04152003-194333/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04152003-194333/
Autor:
Gossenheimer, Agnes Nogueira
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Internacionalmente, há concordância de que a certificação obtida no final da graduação já não é adequada para sustentar a qualidade do cuidado em toda a carreira na área da saúde. Modelos de educação continuada com certificação clínic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::6f323b3e38cce85825d0eb20d54ccdb2
Autor:
Evi NIKOLAKI, Maria I. KOUTSOUBA
Publikováno v:
Volume: 13, Issue: 3 226-238
Turkish Online Journal of Distance Education
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 13, Iss 3, Pp 226-238 (2012)
Turkish Online Journal of Distance Education
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 13, Iss 3, Pp 226-238 (2012)
In distance education both the physical separation between learner and instructor, and the use of technology create an educational environment that is characterized by learning autonomy and the learner’s active involvement. Because of these, self-r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::aa0e61a3246105b432beee0b3993bc5a
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16901/176186
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16901/176186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marie Johnston, Ian D. Graham, Merrick Zwarenstein, Jacqueline Tetroe, Nicole Robinson, Janet E. Hux, Jeremy M. Grimshaw, Jill J Francis, Louise Lemyre, Gaston Godin, Martin P Eccles, Justin Presseau
Publikováno v:
Implementation Science : IS
Background Theory-based process evaluations conducted alongside randomized controlled trials provide the opportunity to investigate hypothesized mechanisms of action of interventions, helping to build a cumulative knowledge base and to inform the int
Autor:
Abbas Kebriaeezade, Mohammad Abdollahi, Rassoul Dinarvand, Fatemeh Soleymani, Mostafa Hosseini, Arash Rashidian
Publikováno v:
DARU Journal of Pharmaceutical Sciences
BackgroundPhysician prescribing is the most frequent medical intervention with a highest impact on healthcare costs and outcomes. Therefore improving and promoting rational drug use is a great interest. We aimed to assess the effectiveness and cost-e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.