Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Prinsloo, Paul"'
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 9/10, pp. 306-325.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-04-2023-0042
Autor:
Marín Victoria I., Zawacki-Richter Olaf, Aydin Cengiz H., Bedenlier Svenja, Bond Melissa, Bozkurt Aras, Conrad Dianne, Jung Insung, Kondakci Yasar, Prinsloo Paul, Roberts Jennifer, Veletsianos George, Xiao Junhong, Zhang Jingjing
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 310-321 (2022)
Open Educational Resources (OER) in higher education cannot be put into practice without considering institutional contexts, which differ not only globally but also within the same country. Each institutional context provides educators with opportuni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d76f49e32d8947a996b5af56388cbdc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prinsloo, Paul Jacobus
M.Com. (Business Management)
The objective of this study is to establish an alternative method in the presentation of cash flow information in order to provide management with a more effective technique to assist them in their decision making pr
The objective of this study is to establish an alternative method in the presentation of cash flow information in order to provide management with a more effective technique to assist them in their decision making pr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10210/9625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):59-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=981976
Autor:
Prinsloo, Paul
In this critical evaluation of the National Policy on Religion and Education (Republic of South Africa 2003), I will invite a multiplicity of voices and opinions from various disciplines and discourses - a Bakhtinian carnival of heteroglossic play.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/2403
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):262-276
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=910838