Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"Prinsloo, Paul"'
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 9/10, pp. 306-325.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-04-2023-0042
Autor:
Marín Victoria I., Zawacki-Richter Olaf, Aydin Cengiz H., Bedenlier Svenja, Bond Melissa, Bozkurt Aras, Conrad Dianne, Jung Insung, Kondakci Yasar, Prinsloo Paul, Roberts Jennifer, Veletsianos George, Xiao Junhong, Zhang Jingjing
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 310-321 (2022)
Open Educational Resources (OER) in higher education cannot be put into practice without considering institutional contexts, which differ not only globally but also within the same country. Each institutional context provides educators with opportuni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d76f49e32d8947a996b5af56388cbdc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):59-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=981976
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):262-276
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=910838
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.