Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Prins, Gjalt T."'
Autor:
De Waard, Esther F., Prins, Gjalt T., Van Joolingen, Wouter R., Sub Science Education, Science and Mathematics Education
Publikováno v:
Journal of Chemical Education, 99(8), 2991. American Chemical Society
This article reports about a lesson series that focuses on engaging students in sustainability, plastics, and life cycle assessment (LCA). The purpose of the lesson series is to give students insights into sustainability in the context of plastics an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Savelsbergh, Elwin R., Prins, Gjalt T., Rietbergen, Charlotte, Fechner, Sabine, Vaessen, Bram E., Draijer, Jael M., Bakker, Arthur
The authors regret an incorrect reference to Rosen (2009) in the following sentence: A notable exception is Rosen (2009), who report substantially positive effect-sizes for. (p. 159). The corrected sentence should read: A notable exception is Rosli,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::9049af428b0b87e75eee366a0898126f
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/379643
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/379643
Autor:
Savelsbergh, Elwin R., Prins, Gjalt T., Rietbergen, Charlotte, Fechner, Sabine, Vaessen, Bram E., Draijer, Jael M., Bakker, Arthur
Publikováno v:
In Educational Research Review November 2016 19:158-172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
One of the challenges of science education is to integrate activities, content, and tools in a meaningful manner. One way to address this challenging goal is the transformation of authentic scientific practices into contexts for learning, in line wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::93a4f095d7b8d4ba96b9f52f7656d3b0
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373028
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373028
Autor:
Savelsbergh, Elwin R., Prins, Gjalt T., Rietbergen, Charlotte, Fechner, Sabine, Vaessen, Bram E., Draijer, Jael M., Bakker, Arthur
Publikováno v:
In Educational Research Review February 2019 26:82-82
Publikováno v:
Topics & Trends in Current Science Education; 2014, p385-402, 18p
Publikováno v:
Teaching Chemistry - A Studybook; 2013, p183-212, 30p