Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Principle of interference"'
Autor:
Aleksić Slađana V.
Publikováno v:
Zbornik Radova Filozofskog Fakulteta u Prištini, Vol 2016, Iss 46-2, Pp 495-509 (2016)
Laza Kostić, in the early seventies of the XIX century, opposed the utilitarianism of Nikolay Chernyshevsky and Svetozar Markovié, and advocated the idea of aestheticism in poetry and art. In his study about Jovan Jovanović Zmaj, Kostić had disco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0b158083ec44d3ca39f697371cd3031
Autor:
Slađana V. Aleksić
Publikováno v:
Zbornik Radova Filozofskog Fakulteta u Prištini, Vol 2016, Iss 46-2, Pp 495-509 (2016)
Laza Kostić, in the early seventies of the XIX century, opposed the utilitarianism of Nikolay Chernyshevsky and Svetozar Markovié, and advocated the idea of aestheticism in poetry and art. In his study about Jovan Jovanović Zmaj, Kostić had disco
Autor:
Johnston, Sean F.
Publikováno v:
Annals of Science. Jul94, Vol. 51 Issue 4, p444. 2p.
Autor:
Marco Mariotti, Roberto Veneziani
We analyse the liberal ethics of noninterference applied to social choice. A liberal principle capturing noninterfering views of society and inspired by John Stuart Mill's conception of liberty, is examined. The principle captures the idea that socie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ecc90299dc9dd2977226805e60451017
http://www.st-andrews.ac.uk/~wwwecon/repecfiles/4/1404.pdf
http://www.st-andrews.ac.uk/~wwwecon/repecfiles/4/1404.pdf
Publikováno v:
SCOPUS10978135-2014-11-8-SID84901508803
The article deals with the general questions of the process of teaching a foreign language in the multicultural space. Specifically, the process of (English) language acquisition of the students in the multicultural classes is observed. The article r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::36bcd917063b89000644aec680c4668e
https://openrepository.ru/article?id=204688
https://openrepository.ru/article?id=204688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.