Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Primary science education"'
Autor:
Mohd Syafiq Aiman Mat Noor
Publikováno v:
Educational Journal of Living Theories, Vol 16, Iss 1, Pp 1-27 (2023)
Since my days as a novice teacher, I have always asked myself: ‘How do I improve what I am doing?’ When I started my doctoral studies, I engaged in critical reflection and reflexivity on my pedagogical practices, and, in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0801521684b84aa2ba1c111f26fef8cc
Autor:
Warren Fearn, Jonathan Hook
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 13, Iss 1, Pp 329-351 (2023)
It has previously been argued that Augmented Reality (AR) has the potential to provide relevant digital information to support pupils learning in real-time through engaging formats. However, the use of AR in the classroom remains uncommon for mainstr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0384fbf5b4294c08a68baa5e6e6141e3
Autor:
Fuchs, Hans U., Corni, Federico
This open access book is the first of two volumes that integrates a study of direct encounters with Primary Forces of Nature, Wind, Light, Rain, Heat and Cold, Water, etc., with imaginative narrative forms of communication. The approach developed in
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76761
Autor:
Dearbhla McDonnell, Aisling O'Boyle
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol 15, Iss 1 (2021)
This paper reports on a study of the use of process drama in an international primary school in the Netherlands. The research investigated the extent to which using process drama could develop participation for advanced EAL learners. In addition, we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eca79468a74f4604960c8a9796f68ed7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Development Education and Global Learning, Vol 12, Iss 2 (2020)
This article contends that in England, where the status of science as a core subject has been weakened due to a focus on high-stakes accountability testing, a global learning approach reignites science as a subject that can nurture active global citi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3a3c120dedb4d4892c59b706594e545