Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Primary classrooms"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maine, Fiona ⁎, Čermáková, Anna
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction June 2021 29
Autor:
Samyia Ambreen, Jean Conteh
Publikováno v:
The European Educational Researcher, Vol 4, Iss 1, Pp 85-107 (2021)
The article reports data from an aspect of the study which aimed to study the nature of children’s interactions and their perceptions of ability-based groups in a primary classroom in England. Previous studies on ability-based group have mainly use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15f46517dcb94293a64140f8bfadf1cd
Autor:
Attard, Catherine ∗, Holmes, Kathryn
Publikováno v:
In Heliyon January 2020 6(1)
Autor:
Ingvill Krogstad Svanes, Kirsti Klette
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 9, Iss 3, Pp 247-266 (2018)
This study examines teachers’ instructional practices during seatwork in primary Norwegian Language arts classrooms. Although seatwork is a common activity in classrooms, our knowledge about what teachers actually do during this activity is limited
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a8ccf21c9de4694bb61f9c1a616ebd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Catherine Attard, Kathryn Holmes
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 1, Pp e02945- (2020)
Despite the predicted need for a more mathematically capable workforce, the proportion of students undertaking advanced mathematics courses in Australia and other comparable countries has stagnated or fallen, in part due to a lack of student engageme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28bccc7f4e834365b405c7e318bdcd2b
Autor:
Vries, Marc1 M.J.deVries@tudelft.nl
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Nov2014, Vol. 24 Issue 4, p493-501. 9p.
Autor:
MENON, PREETHA K.1
Publikováno v:
Science Education. Nov2014, Vol. 98 Issue 6, p1109-1111. 3p.
Autor:
Mills, Jean1
Publikováno v:
Educational Review. Feb2005, Vol. 57 Issue 1, p109-111. 3p.