Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Primary/Elementary Education"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study aims to delve into the specific components of the Actiotope Model, which emphasizes the role of learning resources in education. It seeks to explore how these components are presented in the Chilean context of gifted education, while exami
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5019484594954a1785aa71427653710f
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractStudents’ digital technology literacy is required to develop technology-based teaching skills as prospective teachers. Therefore, students’ digital technology literacy profiles must be known as a basis for learning policies. This research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89baec2a5ee34e909c6ee32e50436076
Autor:
Noha Alrwaished
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractDue to the increasing popularity of STEM education, preservice preparation colleges have also become more important for training teachers. This study involved (25) preservice teachers completing STEM-based lesson plan training sessions during
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e14e8c6447af417bbc4e45e29a63861a
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2024)
AbstractNigeria has one of the largest out-of-school populations in the world and the largest in Africa. This study analyses the determinants of socioeconomic issue of out-of-school children. This issue is a key component of the UNSDG4. Multinomial l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ebf3ab91cf646c0a7cd8bffe66b76c4
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe COVID-19 pandemic resulted in interruptions to social, economic, cultural, and educational life, with social distancing measures and well-being concerns leading to widespread restrictions to everyday activities. When COVID-19 first made a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d29bab875634aeb95528036fa1d90ad
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractArts-in-nature practice has been shown to have positive impacts on children’s mental health and wellbeing; however, introducing new innovations in schools can be challenging and requires involvement of staff in the process. The ‘Branching
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90ba34f0e7754729b073d4e95e96c56f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.