Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Primární vzdělávání"'
Autor:
Vladimíra Spilková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 72, Iss 2 (2022)
Cílem přehledové studie je reflektovat hlavní směry transformace české primární školy v posledních třiceti letech v širším kontextu společenských a politických změn po roce 1989. Vybrané fenomény jsou sledovány na pozadí trend
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20bb0830b59e4ad085e0c558fe08a7ba
Autor:
Michaela Dvořáková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 71, Iss 2 (2021)
Abstrakt: Studie uvádí do problematiky vývoje dětských pojetí ekonomických vztahů, konkrétně oběhu peněz v období primárního vzdělávání. Představuje teoretický rámec výzkumu dětských pojetí a předkládá dosavadní výzkumn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df1e3e6985094f47a20b23f7c4f18fea
Autor:
Koželuhová, Eva, Vargová, Mária
Publikováno v:
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. 22:80-89
The article focuses on the development of digital literacy in preschool and younger school age through game. In the introduction, it briefly defines the concept of digital literacy and introduces the educational objectives related to the development
Autor:
Tereza Češková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 70, Iss 2 (2020)
Ukazuje se, že pro učitele jsou kompetence stále nesrozumitelné a ve výuce obtížně uchopitelné a že jejich rozvíjení u žáků je tím potenciálně omezeno. Tato studie se zaměřuje na kompetenci k řešení problémů, konkrétně pak
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6389eeff487e4aeaa2f2ec742602f5e0
Autor:
Hons, Marie
The dissertation entitled Art-educational contexts of music pedagogy in the innovation of primary education characterizes from the scientific point of view philosophy, psychology, music psychology, neurophysiology, pedagogy and music pedagogy the imp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::7d02f7d7bcd6f9f9f96684facbcc250c
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-521792
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-521792
Autor:
Neužilová, Dominika
This thesis examines the topic of teaching the theme of otherness of pupils from migrant backgrounds to younger school-aged children, specifically through narrative engagement utilizing the Reading and Writing for Critical Thinking methods. Within th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::9b6738a2c6c9fe89a3adb379df308e76
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527102
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527102
Autor:
Ciroková, Nikola
The diploma thesis is focused on the transition of pupils from a small school to a fully levelled school. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis focuses on historical development of small schools
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f526f38c821cda30f316eff1a7abf26a
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527364
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527364
Autor:
Šilarová, Tereza
The diploma thesis deals with the issue of abstract painting in primary school. The aim of this work is to describe and evaluate in detail the process of student understanding of the principles of abstract painting in the process of an art project re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f1fe8547023f9a8e45a06debd9ba6156
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527072
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527072
Autor:
Jaroslava Simonová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 27, Iss 1 (2017)
Přes poměrně velké množství prací, které se v mezinárodním kontextu věnovaly zkoumání rodičovských preferencí, neexistuje univerzální shoda na tom, co je pro rodiče při výběru školy nejdůležitější. Obvykle si rodiče cení
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4803098549c40ae8673823f84b57511
Autor:
Jana Stará, Karel Starý
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 27, Iss 1 (2017)
V této stati představíme výsledky empirické studie výuky tématu událostí 17. listopadu 1939 a 1989 ve třetím ročníku ZŠ. Po krátkém ukotvení tématu v teoretickém rámci aktuálního vývoje dějepisného vzdělávání v primární
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9277432d0219457ebf3baae54f2c95a9