Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Prikhodko V.M."'
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 398, p 01042 (2023)
A theoretical approach to the rational choice of technological combinations that allow to create optimal structures on the surface of steel products that can effectively resist wear and fatigue is considered. An example of a highly efficient combined
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbc751eaa8334f8abcaee852d1c78d2c
Publikováno v:
Pedagogìka, Psihologìâ ta Mediko-bìologìčnì Problemi Fìzičnogo Vihovannâ ì Sportu, Vol 2, Pp 93-95 (2010)
The structure of personality, character accentuations, is presented, properties of neurodynamics for skilled judoists 14-16 years. In this age-dependent group of judoists the high levels of motor activity and locomotive of motive reactions are charac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f29c756a71445c2975efbf263ef8657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ultrasonics - Sonochemistry 2001 8(1):59-67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prikhodko, V.M., Solovyev, A.N.
Publikováno v:
2013 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL); 2013, p296-302, 7p