Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Prigge, Molly B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prigge, Molly B. D.1 molly.prigge@hsc.utah.edu, Bigler, Erin D.2,3,4,5, Lange, Nicholas6, Morgan, Jubel1, Froehlich, Alyson7, Freeman, Abigail8, Kellett, Kristina9, Kane, Karen L.8, King, Carolyn K.1, Taylor, June1, Dean III, Douglas C.8,10,11, King, Jace B.1, Anderson, Jeff S.1, Zielinski, Brandon A.3,12, Alexander, Andrew L.8,11,13, Lainhart, Janet E.8,13
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Oct2022, Vol. 52 Issue 10, p4490-4504. 15p. 5 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prigge, Molly B. D.1,2,3,4 molly.prigge@hsc.utah.edu, Bigler, Erin D.5, Travers, Brittany G.3,6, Froehlich, Alyson7, Abildskov, Tracy5, Anderson, Jeffrey S.2,8, Alexander, Andrew L.3,9, Lange, Nicholas10, Lainhart, Janet E.3,9, Zielinski, Brandon A.1,11
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Oct2018, Vol. 48 Issue 10, p3319-3329. 11p. 1 Chart, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
JANTZ, PAUL B., FROEHLICH, ALYSON L., CARIELLO, ANNAHIR N., ANDERSON, JEFFREY, ALEXANDER, ANDREW L., BIGLER, ERIN D., PRIGGE, MOLLY B. D., TRAVERS, BRITTANY G., ZIELINSKI, BRANDON A., LANGE, NICHOLAS, LAINHART, JANET E.
The principal goal of this descriptive study was to establish the test-retest stability of the Reading, Spelling, and Arithmetic subtest scores of the Wide Range Achievement Test (WRAT-3) across two administrations in individuals with autism spectrum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::e8eae4f0d40ce68e95c9a12ec283f754
https://europepmc.org/articles/PMC4466043/
https://europepmc.org/articles/PMC4466043/