Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Prichard, Stephanie"'
Autor:
Prichard, Stephanie1 (AUTHOR) sfp@umd.edu, Caithaml, Justin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arts Education Policy Review. Nov2024, p1-9. 9p.
Autor:
Prichard, Stephanie
Publikováno v:
Journal of Research in Music Education, 2017 Jul 01. 65(2), 237-257.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48588617
Autor:
Prichard, Stephanie1 (AUTHOR) sfp@umd.edu
Publikováno v:
Journal of Research in Music Education. Jan2021, Vol. 68 Issue 4, p419-435. 17p.
Autor:
Prichard, Stephanie
Publikováno v:
Music Educators Journal, 2012 Dec 01. 99(2), 57-62.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23364288
Publikováno v:
Journal of Research in Music Education, 2012 Oct 01. 60(3), 254-266.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41653836
Autor:
Prichard, Stephanie
Publikováno v:
Contributions to Music Education, 2012 Jan 01. 39, 101-115.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24127247
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prichard, Stephanie
Publikováno v:
Journal of Music Teacher Education; Jun2018, Vol. 27 Issue 3, p198-209, 12p
Autor:
Matthew L. Garrett, Joshua Palkki
Trans and gender-expansive (TGE) youth deserve a safe and empowering space to engage in high quality school music experiences. Supportive music teachers ensure that all students have access to ethically and pedagogically sound music education. In thi
Autor:
Ngoc-Yen Tran, Silke Higgins
In the last decade, the United States has seen a marked increase in nontraditional students, a diverse population of adult students who attend college while working, supporting families, or negotiating any number of circumstances that might delay the