Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Price targeting"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Science
Management Science, INFORMS, 2019, 65 (3), pp.1342-1362. ⟨10.1287/mnsc.2017.2989⟩
Management Science, INFORMS, 2019, 65 (3), pp.1342-1362. ⟨10.1287/mnsc.2017.2989⟩
We investigate the effects of price discrimination on prices, profits, and consumer surplus when (a) at least one competing firm can use consumers’ private information to price discriminate yet (b) consumers can prevent such use by paying a “priv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b6d4965c26944565e61e5f4c01bd42c9
http://tse-fr.eu/pub/32161
http://tse-fr.eu/pub/32161
Autor:
Holden, Tom D.
We present the first necessary and sufficient conditions for there to be a unique perfect-foresight solution to an otherwise linear dynamic model with occasionally binding constraints, given a fixed terminal condition. We derive further conditions on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::82770c2267b46fa025b2fe92eb9a6b26
Autor:
Holden, Tom D.
This version is out of date. Please see the latest version here: https://zenodo.org/record/59196
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e18533fa73a7e44e65e03f0d7d8060fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wolfram Berger
Publikováno v:
Swiss Journal of Economics and Statistics
Swiss Journal of Economics and Statistics, 2010, pp. 451-479
Swiss Journal of Economics and Statistics, 2010, 146, pp. 451-479
Swiss Journal of Economics and Statistics, 2010, pp. 451-479
Swiss Journal of Economics and Statistics, 2010, 146, pp. 451-479
Summary This paper studies monetary policy in an optimizing two-country model. We suppose a two-step production process that is associated with vertical trade. Prices of final consumption goods are sticky and pass-through can be incomplete. Monetary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fc3941e70e8a08ab1bddb65763ae5f55
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00550489
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-00550489