Zobrazeno 1 - 10
of 24 074
pro vyhledávání: '"Price promotion"'
Autor:
Cao, Zike1,2,3 (AUTHOR) caozike@zju.edu.cn, Chu, Junhong1,2,3 (AUTHOR), Hui, Kai-Lung1,2,3 (AUTHOR), Xu, Hong1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems. 2021, Vol. 38 Issue 3, p855-888. 34p. 1 Diagram, 11 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marlinda Marlinda, Pupung Purnamasari
Publikováno v:
Indonesian Interdisciplinary Journal of Sharia Economics, Vol 7, Iss 2 (2024)
This study aims to determine how the influence of Price, Promotion, and Product Quality affects customer satisfaction in the case study of Mie Gacoan in Bekasi. Using quantitative methods, data from this study were collected from 100 respondents. usi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e47a689564d46dbb5fda2746aca9e5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Ekonomi, Bisnis dan Entrepreneurship, Vol 17, Iss 2, Pp 472-479 (2023)
This study aims to examine the impact of price, promotion, and service quality on consumer purchase intention at Matahari Department Store. The applied research methodology involves the utilization of a survey approach, wherein questionnaires are dis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8dd3eb58c3624924be555d4a103d8bb6
Autor:
Kwon, Minjung1 (AUTHOR) mkwon02@syr.edu, Erdem, Tülin2 (AUTHOR), Ishihara, Masakazu2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Quantitative Marketing & Economics. Dec2023, Vol. 21 Issue 4, p437-492. 56p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Manajemen, Vol 27, Iss 2, Pp 321-340 (2023)
The existing literature suggests that the scarcity signal is a crucial factor that determines consumer purchase intention. However, research inconsistencies regarding the direction of the relationship require more attempts to understand whether there
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efa627c8e4f8402d8d500312a6b452cb
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2022, Vol. 35, Issue 1, pp. 198-213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-07-2021-0475