Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Price, T.S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
St Pourcain, B., Haworth, C.M.A., Davis, O.S.P., Wang, K., Timpson, N.J., Evans, D.M., Kemp, John P., Ronald, Angelica, Price, T.S, Meaburn, Emma L., Ring, S.M., Golding, J., Hakonarson, H., Plomin, R., Davey Smith, G.
Publikováno v:
St Pourcain, B, Haworth, C M A, Davis, O S P, Wang, K, Timpson, N J, Evans, D M, Kemp, J P, Ronald, A, Price, T, Meaburn, E, Ring, S M, Golding, J, Hakonarson, H, Plomin, R & Davey Smith, G 2015, ' Heritability and genome-wide analyses of problematic peer relationships during childhood and adolescence ', Human Genetics, vol. 134, no. 6, pp. 539-551 . https://doi.org/10.1007/s00439-014-1514-5
St Pourcain, B, Haworth, C M A, Davis, O S P, Wang, K, Timpson, N J, Evans, D M, Kemp, J P, Ronald, A, Price, T, Meaburn, E, Ring, S M, Golding, J, Hakonarson, H, Plomin, R & Davey Smith, G 2015, ' Heritability and genome-wide analyses of problematic peer relationships during childhood and adolescence ', Human Genetics, vol. 134, no. 6, pp. 539–551 . https://doi.org/10.1007/s00439-014-1514-5
Human Genetics
St Pourcain, B, Haworth, C M A, Davis, O S P, Wang, K, Timpson, N J, Evans, D M, Kemp, J P, Ronald, A, Price, T, Meaburn, E, Ring, S M, Golding, J, Hakonarson, H, Plomin, R & Davey Smith, G 2015, ' Heritability and genome-wide analyses of problematic peer relationships during childhood and adolescence ', Human Genetics, vol. 134, no. 6, pp. 539–551 . https://doi.org/10.1007/s00439-014-1514-5
Human Genetics
Peer behaviour plays an important role in the development of social adjustment, though little is known about its genetic architecture. We conducted a twin study combined with a genome-wide complex trait analysis (GCTA) and a genome-wide screen to cha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b65b183625dfe49ec35e14943ecb8762
https://hdl.handle.net/1983/b5436953-ad18-43b5-8f80-2fc64e27080b
https://hdl.handle.net/1983/b5436953-ad18-43b5-8f80-2fc64e27080b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harlaar, N., Meaburn, Emma L., Hayiou-Thomas, M.E., Davis, O.S.P., Docherty, S.J., Hanscombe, K.B., Haworth, C., Price, T.S, Trzaskowski, M., Dale, P., Plomin, R.
Purpose: We have previously shown that individual differences in measures of receptive language ability at age 12 are highly heritable. The current study attempted to identify some of the genes responsible for the heritability of receptive language a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::18377b6060ef79bb1a0b405435f4e13b
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/6720/2/6720.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/6720/2/6720.pdf
Autor:
Trzaskowski, M., Eley, T.C., Davis, O.S.P., Doherty, S.J., Hanscombe, K.B., Meaburn, Emma L., Haworth, C., Price, T.S, Plomin, R.
Background: Twin studies have shown that anxiety in a general population sample of children involves both domain-general and trait-specific genetic effects. For this reason, in an attempt to identify genes responsible for these effects, we investigat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e3747a04cebd1d7976b8564babf9f54c
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/6724/1/6724.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/6724/1/6724.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood -- Fetal & Neonatal Edition; Sep2002, Vol. 87 Issue 2, pF122, 3p, 4 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.