Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Price, Maggi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Price, Maggi
Thesis advisor: Belle Liang
While a large body of research has established high prevalence rates of discrimination (i.e., unfair treatment because of perceived or claimed membership in a particular identity group) in youth and its negative impac
While a large body of research has established high prevalence rates of discrimination (i.e., unfair treatment because of perceived or claimed membership in a particular identity group) in youth and its negative impac
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:107608
Autor:
Price, Maggi A.1,2 (AUTHOR) maggiprice1@gmail.com, Hollinsaid, Nathan L.2 (AUTHOR), McKetta, Sarah3 (AUTHOR), Mellen, Emily J.2 (AUTHOR), Rakhilin, Marina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. Feb2024, Vol. 59 Issue 2, p285-294. 10p.
Autor:
Price, Maggi A., Weisz, John R., McKetta, Sarah, Hollinsaid, Nathan L., Lattanner, Micah R., Reid, Allecia E., Hatzenbuehler, Mark L.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry June 2022 61(6):754-763
Publikováno v:
Journal of Consulting & Clinical Psychology; Nov2024, Vol. 92 Issue 11, p769-778, 10p
Autor:
Price, Maggi A.1,2,3 maggiprice1@gmail.com, Hollinsaid, Nathan L.1,2, Bokhour, Emma J.1,4, Johnston, Colleen1, Skov, Hilary E.5, Kaufman, Gabrielle W.6, Sheridan, McKenzie7, Olezeski, Christy8
Publikováno v:
Child & Adolescent Social Work Journal. Jun2023, Vol. 40 Issue 3, p361-380. 20p.
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology; Sep/Oct2024, Vol. 53 Issue 5, p828-839, 12p
Autor:
Patel-Syed, Zabin, Moise, Imelda K., Bulotsky-Shearer, Rebecca, Price, Maggi, Becker, Sara J., Jensen-Doss, Amanda
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology; Sep/Oct2024, Vol. 53 Issue 5, p747-753, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Adolescence October 2019 76:185-196