Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Price, Argenta"'
A primary goal of science and engineering (S & E) education is to produce good problem solvers, but how to best teach and measure the quality of problem-solving remains unclear. The process is complex, multifaceted, and not fully characterized. Here
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.11463
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Science Teacher, 2019 Mar 01. 86(7), 46-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26899147
Autor:
Mayerle, Megan, Raghavan, Madhura, Ledoux, Sarah, Price, Argenta, Stepankiw, Nicholas, Hadjivassiliou, Haralambos, Moehle, Erica A., Mendoza, Senén D., Pleiss, Jeffrey A., Guthrie, Christine, Abelson, John
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 May 01. 114(18), 4739-4744.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26481867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Price, Argenta Margaret
Publikováno v:
Price, Argenta Margaret. (2014). From Spliceosome Assembly to Catalysis: Multiple Roles for DEAD-box ATPase Prp28 and Master Regulator Prp8. UC San Francisco: Biochemistry and Molecular Biology. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/15t7z8wb
The spliceosome is a dynamic ribonucleoprotein machine that identifies and removes introns from pre-mRNA molecules. It is composed of five small RNAs and over 100 proteins that assemble de-novo on each intron, through an ordered cascade of recognitio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2e2ba7004fb2a8597c3dab3a738ad50a
http://www.escholarship.org/uc/item/15t7z8wb
http://www.escholarship.org/uc/item/15t7z8wb
Publikováno v:
Science Teacher; March 2019, Vol. 86 Issue: 7 p46-52, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.