Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Prié, Yannick"'
Publikováno v:
In International Journal of Human - Computer Studies December 2024 192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Dec 01. 68(6), 3165-3186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prié, Yannick
Ce mémoire est l'occasion de présenter nos travaux à l'Université Claude Bernard Lyon 1. Il est composé de trois parties, la première visant à proposer une thématisation originale des liens entre activité et inscriptions numériques de l'act
Externí odkaz:
http://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00655574
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/65/55/74/PDF/hdr-yannick-prie-v1.2.pdf
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/65/55/74/PDF/hdr-yannick-prie-v1.2.pdf
We describe an exploratory study on the use of markers set during a synchronous collaborative interaction (reflection-in-action) for later construction of reflection reports upon the collaboration that occurred (reflection-on-action). During two sess
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1505.04609
The e-learning community has been producing and using video content for a long time, and in the last years, the advent of MOOCs greatly relied on video recordings of teacher courses. Video annotations are information pieces that can be anchored in th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1404.4607
Description: This serves as a pre-registration for the study of executive functioning assessment in virtual reality. Draft summary Virtual reality immerses the individual in a computerised situation in which they can move coherently in space and inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::385ce14add3bad39233c9b9182a612cc
This study aims to evaluate how three virtual reality environments allow the assessment of executive functioning. Although not diagnosed with any pathology, the sample is selected for statistical cognitive difficulties using the mcnair cognitive diff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ec8d50a57a207c8454ec5f9bf1cadf40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.