Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Preusche, Ingrid"'
Autor:
Thrien, Christian, Fabry, Götz, Härtl, Anja, Kiessling, Claudia, Graupe, Tanja, Preusche, Ingrid, Pruskil, Susanne, Schnabel, Kai P., Sennekamp, Monika, Rüttermann, Stefan, Wünsch, Alexander
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 5, p Doc46 (2020)
Background: As a teaching method, feedback is an integral part of medical education. However, there is a lack of a uniform theoretical basis or generally recognized guidelines for its specific design. Against this background, the aim of this article
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3da740140d24601b4485cf0820d3c17
Autor:
Matthes, Jan, Giesler, Marianne, Wagner-Menghin, Michaela, Himmelbauer, Monika, Preusche, Ingrid, Schüttpelz-Brauns, Katrin
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 34, Iss 3, p Doc32 (2017)
Objectives: The significance of medical education research has increased internationally. In this context we investigated whether, and if so, how the quantity and quality of scientific papers reviewed and/or published by the (GMS Z Med Ausbild) chang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4deb9b2bca324f38afe5b31e337edc27
Autor:
Preusche, Ingrid
Zugl.: Wien, Univ., Diss., 2003
Hergestellt on demand
Hergestellt on demand
Externí odkaz:
http://d-nb.info/985598247/04
http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=3001566&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm
http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=3001566&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm
Publikováno v:
In Veterinary Parasitology 15 March 2018 252:101-106
Publikováno v:
Zeitschrift für Psychosomatische Medizin und Psychotherapie, 2017 Jan 01. 63(1), 20-39.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44244578
Autor:
Pastner, Barbara, Schechtner, Christine, Billeth, Sabrina, Preusche, Ingrid, Alexopoulos, Johanna, Löffler-Stastka, Henriette
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:1170-1175
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ); 20170920-20170923; Münster; DOC047 /20171124/
Hintergrund: Mit Implementierung des kompetenzbasierten Curriculums 2014 an der Vetmeduni Vienna wurde der „Kompetenz-Check“ neu entwickelt [ref:1], [ref:2]. Basierend auf einem theoretischen Kompetenzmodell, das relevante Kompetenzen aus 5 Berei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::27c940f9e662c91919838f0e9b6b1c1e
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0183-17gma0470
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0183-17gma0470