Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Preston, JL"'
Autor:
Preston, JL, Molfese, PJ, Frost, SJ, Mencl, WE, Fulbright, RK, Hoeft, F, Landi, N, Shankweiler, D, Pugh, KR
Publikováno v:
Psychological science, vol 27, iss 1
Preston, JL; Molfese, PJ; Frost, SJ; Mencl, WE; Fulbright, RK; Hoeft, F; et al.(2016). Print-Speech Convergence Predicts Future Reading Outcomes in Early Readers. PSYCHOLOGICAL SCIENCE, 27(1), 75-84. doi: 10.1177/0956797615611921. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9856f64j
Preston, JL; Molfese, PJ; Frost, SJ; Mencl, WE; Fulbright, RK; Hoeft, F; et al.(2016). Print-Speech Convergence Predicts Future Reading Outcomes in Early Readers. PSYCHOLOGICAL SCIENCE, 27(1), 75-84. doi: 10.1177/0956797615611921. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9856f64j
Becoming a skilled reader requires building a functional neurocircuitry for printed-language processing that integrates with spoken-language-processing networks. In this longitudinal study, functional MRI (fMRI) was used to examine convergent activat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27b4997de17cfd13f7eb254979fc8f7c
https://escholarship.org/uc/item/9856f64j
https://escholarship.org/uc/item/9856f64j
Autor:
Pugh, KR, Frost, SJ, Rothman, DL, Hoeft, F, Del Tufo, SN, Mason, GF, Molfese, PJ, Einar Mencl, W, Grigorenko, EL, Landi, N, Preston, JL, Jacobsen, L, Seidenberg, MS, Fulbright, RK
Publikováno v:
The Journal of neuroscience : the official journal of the Society for Neuroscience, vol 34, iss 11
Pugh, KR; Frost, SJ; Rothman, DL; Hoeft, F; Del Tufo, SN; Mason, GF; et al.(2014). Glutamate and choline levels predict individual differences in reading ability in emergent readers. Journal of Neuroscience, 34(11), 4082-4089. doi: 10.1523/JNEUROSCI.3907-13.2014. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
Pugh, KR; Frost, SJ; Rothman, DL; Hoeft, F; Del Tufo, SN; Mason, GF; et al.(2014). Glutamate and choline levels predict individual differences in reading ability in emergent readers. Journal of Neuroscience, 34(11), 4082-4089. doi: 10.1523/JNEUROSCI.3907-13.2014. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
Reading disability is a brain-based difficulty in acquiring fluent reading skills that affects significant numbers of children. Although neuroanatomical and neurofunctional networks involved in typical and atypical reading are increasingly well chara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4a976105279a3483f0efc624dd514c70
https://escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
https://escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ear & Hearing (01960202); 2009 Jun, Vol. 30 Issue 3, p330-339, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.