Zobrazeno 1 - 10
of 633
pro vyhledávání: '"Preservice student teachers"'
Autor:
Abigirl Mawonedzo, Philemon Manatsa
Publikováno v:
Teacher Education through Flexible Learning in Africa, Vol 4, Iss 1 (2023)
This qualitative case study aimed to evaluate pre-service student teachers’ conceptions of the quality of teaching practicum on their preparedness for service. The establishment of teaching practice efficacy under pandemic induced circumstances can
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3161efe65957489eb6777e03fef6dea7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HAQ, FARIDAH SERAJUL, MUNDIA, LAWRENCE
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2012 Jan 01. 105(5), 366-374.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586949
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
Self-regulation is the process by which individuals monitor, control, and reflect on their learning. Self-regulated students have motivational, metacognitive, affective, and behavioral characteristics that enhance their learning. As the importance of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/218385fbeab14f48ab42e1a46f9de61c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sunardi Sunardi, Famala Eka Sanhadi Rahayu, Desy Rusmawaty, Istanti Hermagustiana, Dyah Sunggingwati
Publikováno v:
F1000Research. 12:505
Background: Addressing preservice teachers' emotions can help them develop the emotional connections necessary for successful teaching practicums and professional learning experiences. To understand preservice teachers’ emotions towards their surro
Publikováno v:
Education and Information Technologies. 26:1001-1021
E-books are replacing textbooks at educational institutions worldwide. The effectiveness of e-books depends on factors such as design, interactivity, richness of content, and students’ perceptions of the benefits they gain or think they gain. This
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Minsun Shin
Publikováno v:
Teaching Education. 32:224-235
Guided by an inquiry as stance approach, this study aimed to explore the perspectives of early childhood and elementary pre-service student teachers on the impact of the edTPA (Teacher Performance ...