Zobrazeno 1 - 10
of 188
pro vyhledávání: '"Preservice Education"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
In response to the COVID-19 school closures in both K-12 and higher education, a group of education partners in the United States collaborated to offer a statewide webinar series, 12 webinars in total, to support preservice teachers as they worked to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6f4ab5dc7e841f9b1b30bb6456739a9
Autor:
Sonja Bjelobaba
Publikováno v:
Literacy Trek, Vol 7, Iss 1, Pp 55-77 (2021)
Attempts to translate written examinations normally conducted in a lecture hall to an online environment during emergency remote learning in response to COVID-19 have not proved entirely successful, and have led to a sharp increase in cases of suspec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2690ed5f20b4a3da4186469fb97d95a
Autor:
Corum, Kimberly, Garofalo, Joe
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2019 Sep 01. 8(1), 76-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.8.1.0076
Autor:
Andere, Eduardo, author
Publikováno v:
The Future of Schools and Teacher Education : How Far Ahead is Finland?, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190938123.003.0003
Autor:
Reymund C. Derilo
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 5, Iss 4, Pp 54-70 (2019)
This study examined some personal, cognitive and metacognitive factors that could predict the performance of the preservice teachers in the leaving examination, an institutionalized mock board examination given before their practice teaching deploy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/239ec82160834bfb83b8868e57bcec54
Publikováno v:
Family Relations, 1999 Jul 01. 48(3), 277-285.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/585638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 1998 May 01. 29(3), 306-333.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749792