Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Presales"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pacific Rim Property Research Journal. 26:95-113
This study conducted in Sri Lanka’s commercial capital – Colombo, investigated temporal variation of condominium prices from 1998 to 2018, to identify price – inflation relationships and periods of...
Publikováno v:
Journal of Business Research. 110:104-118
Unilateral pricing policy (UPP), in which the manufacturer mandates a minimum retail price for all retailers, has become increasingly popular. Manufacturers employ this pricing policy to encourage brick-and-mortar retailers to offer a high level of s
Autor:
Gijs van Til, Joost Poort
Publikováno v:
International Journal of Cultural Policy, 26(5), 597-616. Routledge
This paper studies the complexities of film financing in Europe, and the role of territorial licences and public support schemes therein. It sets out a typology of support mechanisms and provides information on Member States’ and EU models of film
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 19
Sustainability, Vol 13, Iss 10936, p 10936 (2021)
Volume 13
Issue 19
Sustainability, Vol 13, Iss 10936, p 10936 (2021)
Given the effectiveness of online presale in enhancing retailers’ sustainability and efficiency, combining that consumers’ strategic behavior have a powerful influence on retailers’ presale implementation, investigating the online presale promo
Autor:
Natalia Altukhova, Elena Vasilieva
Publikováno v:
Communications in Computer and Information Science ISBN: 9783030782726
The article discusses the features of teaching the course “Internet entrepreneurship”, supported by the Foundation for development of Internet initiatives in universities in Russia, Belarus, Kazakhstan. The Department of “Business Informatics
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::de08d692126acc6309721efe0e2bc6c0
https://doi.org/10.1007/978-3-030-78273-3_6
https://doi.org/10.1007/978-3-030-78273-3_6
Autor:
Daniel Harlow
Publikováno v:
Making Movies Without Losing Money ISBN: 9780429352157
Making Movies Without Losing Money
Making Movies Without Losing Money
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a8961402a31f05460f31e083cc599366
https://doi.org/10.4324/9780429352157-30
https://doi.org/10.4324/9780429352157-30
Autor:
Chanyoung Eom
Publikováno v:
Journal of Corporate Finance. 48:413-427
Using a unique Korean initial public offering bookbuilding dataset, this study examines the impacts of presales to institutions and premarket interest on institutional bidding decisions, and makes the following observations. First, there is no signif