Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Prein, Julia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bohn, Manuel, Prein, Julia, Koch, Tobias, Bee, R. Maximilian, Delikaya, Büsra, Haun, Daniel, Gagarina, Natalia
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Mar2024, Vol. 56 Issue 3, p2595-2605, 11p
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Mar2024, Vol. 56 Issue 3, p2469-2485, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prein, Julia Christin, Haun, Daniel B. M., Bohn, Manuel, Werwach, Annika, Damilola Olaoba, Kalinke, Steven, Maurits, Luke
A study to compare children’s performances in a gaze-following (i.e., social) and a vector-following (i.e., non-social) task. The gaze-following task is described in the following preprint: https://psyarxiv.com/vghw8 and pre-registration: https://o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ceb74c5f7e623601061ef8291d5f64c
We designed an interactive web interface to study individual differences in social cognition in young children and adults. This novel task assesses participant's ability to follow an agent’s gaze, using a continuous spatial layout. We pair this tas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ba9c69b9168e6425122c42eb68d63b30
We designed an interactive web interface to study individual differences in social cognition in young children and adults. This novel task assesses participants’ ability to follow an agent’s gaze, using a continuous spatial layout. We pair this t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::239f704b08c702d6aa81b9f6aba106b2