Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Preheim, Gayle"'
Autor:
Krugman, Mary, Preheim, Gayle
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 1999 May 01. 29(5), 10-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26816751
Publikováno v:
In Nursing Outlook 2009 57(6):313-322
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 1998 Dec 01. 28(12), 7-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26816661
Autor:
Goode, Colleen J.1 goode@ucdenver.edu, Preheim, Gayle J.1, Bonini, Susan2, Case, Nancy K.3, VanderMeer, Jennifer4, Iannelli, Gina5
Publikováno v:
Nursing Education Perspectives (National League for Nursing). Mar/Apr2016, Vol. 37 Issue 2, p110-112. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Nurses in Staff Development; January 2006, Vol. 22 Issue: 1 p15-20, 6p
Publikováno v:
Japan Journal of Nursing Science; Dec2009, Vol. 6 Issue 2, p147-148, 2p
Publikováno v:
Japan Journal of Nursing Science; Dec2013, Vol. 10 Issue 2, p280-284, 0p
Autor:
Joyce Victor, Editor
There are many books on teaching and learning strategies for higher education, but few contain information on how to create these strategies and integrate them into the course syllabi. Creative Teaching Strategies for Pre-Licensure Nursing Curricula