Zobrazeno 1 - 10
of 637
pro vyhledávání: '"Prefontaine A"'
Autor:
Arlene M. Agcaoili, Nabiha Ameena, Dexter Andres, Rhey Caners, Manishvinder K. Chahal, Nicole J. Croitor, Gabrielle M. David, Kaesy L. Enns, Oleksandra Fedorova, Hannah A. Garber, Sarah D. Gregoire, Tenley E. Ilnisky, Annie Jiang, Anthony Kozak, Feryal Ladha, Alexandria Martin, Mary A. McAuley, Liam R. McEachern, Cassidy McNeill, Senudi D. Nanayakkara, Ngoc Thao Vy Nguyen, Gaeun Park, Deanna K. Peters, Madison N. Poitras, Jolene Potts, Dhruvi V. Prajapati, Camille D. Prefontaine, Ravindu V. Rajapaksha, Pratyaksh Singhal, Cedey Souriyavong, Colby Stoker, Kayla R. Talabis, Yantong Tan, Jasmin L. Tang, Kailey W. Tkach, Ashley J. Tohms, Cameron G. Tramley, Josh Treftlin, Diya Ukani, Ethan A. Vallelly, Patrick V. Wiens, Carissa Yee, Ke Yu, Jeffrey M. Marcus
Publikováno v:
Mitochondrial DNA. Part B. Resources, Vol 9, Iss 11, Pp 1510-1517 (2024)
Dercas nina Mell 1913 (Pieridae) is a little-studied butterfly species endemic to China that flies primarily in the forest canopy. Genome skimming by Illumina sequencing allowed assembly of 146,702 reads for complete 1471.3-fold mean coverage of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02a45b5512b14ee790963f0e1b706f3c
Autor:
Prefontaine, Brean, Mullen, Claire, Güven, Jonna Jasmin, Rispler, Caleb, Rethman, Callie, Bergin, Shane D., Hinko, Kathleen, Fracchiolla, Claudia
Many undergraduate and graduate physics students participate in some form of public engagement throughout the course of their studies, often through groups supported by physics departments and universities. These informal teaching and learning progra
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.03022
Publikováno v:
Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 16, 020115 (2020)
Studies on physics identity have shown that it is one of the main factors that can predict a person's persistence in the field; therefore, studying physics identity is critical to increase diversity within the field of physics and to understand what
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.12934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ivon Prefontaine
Publikováno v:
Journal of Hate Studies, Vol 18, Iss 1, Pp 54–62-54–62 (2023)
Schools are an essential institution for providing education and direction for children and youth. A key learning is how to engage in civil dialogue intertwined with hope for the future. At the heart of civil dialogue in a classroom are large topics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b83b06146cb14c5b9d658667b1d0fac8
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders September 2022 97
Autor:
Al-Onaizi, Mohammed A., Thériault, Peter, Lecordier, Sarah, Prefontaine, Paul, Rivest, Serge, ElAli, Ayman
Publikováno v:
In Brain Behavior and Immunity January 2022 99:363-382