Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Preference prediction"'
Publikováno v:
BMC Medical Ethics, Vol 25, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Artificial intelligence (AI) has revolutionized various healthcare domains, where AI algorithms sometimes even outperform human specialists. However, the field of clinical ethics has remained largely untouched by AI advances. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03fcdbbb5d88406889bbe1c40eca7e5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jinshuai Zhao, Baohua Yang
Publikováno v:
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol 19, Iss 6, Pp 6141-6156 (2022)
A mathematical model for decision maker's preference prediction in environmental governance conflict is established based on the graph model for conflict resolution. The rapid economic development in many countries, over the past decades, has caused
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da019e18640741d68d216bb034c3c604
Publikováno v:
Current Research in Food Science, Vol 6, Iss , Pp 100495- (2023)
Meat consumption per capita in South Korea has steadily increased over the last several years and is predicted to continue increasing. Up to 69.5% of Koreans eat pork at least once a week. Considering pork-related products produced and imported in Ko
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e646ed4120b4640a0915d31b509f861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tongxin xuebao, Vol 41, Pp 1-13 (2020)
In order to design an efficient edge caching policy considering spatial heterogeneity and temporal fluctuations of users’ content requests,a proactive caching scheme was proposed with UAV’s deployment location design based on user preference pred
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/630094126f8e4dbb8621f12c272d5fc7
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 15 (2022)
Neuromarketing is an emerging research field for prospective businesses on consumer’s preference. Consumer’s preference prediction based on electroencephalography (EEG) can reliably predict likes or dislikes of a product. However, the current EEG
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44d39ef086d74bb0b563642978294391
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.