Zobrazeno 1 - 10
of 290
pro vyhledávání: '"Preference measurement"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2022, Vol. 35, Issue 6, pp. 1366-1382.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-10-2021-0719
Autor:
Carolina Guadamuz-Mayorga, Elba Cubero-Castillo, Alvaro Azofeifa, Maria Laura Montero, Adriana Araya-Morice
Publikováno v:
Archivos Latinoamericanos de Nutrición, Vol 72, Iss 3, Pp 185-195 (2022)
Introduction: Rice is a staple food in Costa Rica representing almost 24 % of the total calorie intake in the diet. Consumers have become more quality conscious about the rice consumed, so producers need to focus on the quality of rice along with pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46eee2ffa4994bba988422fee2d13769
Autor:
Piotr Rzepakowski
Publikováno v:
Journal of Telecommunications and Information Technology, Iss 3 (2023)
Conjoint analysis is widely used as a marketing research technique to study consumers’ product preferences and simulate customer choices. It is used in designing new products, changing or repositioning existing products, evaluating the effect of pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb6b8b6217e145c49703b952e211f353
Publikováno v:
Built Heritage, Vol 5, Iss 1, Pp 1-19 (2021)
Abstract With the growing trend towards preserving global architectural heritage, the adaptive reuse of built heritage buildings is becoming increasingly popular; as commentators have noted, this popularity can in part be attributed to the economic,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec53dff60cde410e9d6f60c937c2f849
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steiner, Michael, Meißner, Martin
Publikováno v:
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management, 2018 Jan 01. 40(2), 3-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26426877
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daum, Diane L., author, Stoll, Jennifer A., author
Publikováno v:
Employee Surveys and Sensing : Challenges and Opportunities, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190939717.003.0010
Autor:
Lylia Chachoua, Monique Dabbous, Clément François, Claude Dussart, Samuel Aballéa, Mondher Toumi
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 7 (2020)
Objectives: Inclusion of patient preference (PP) data in decision making has been largely discussed in recent years. Healthcare decision makers—regulatory and health technology assessment (HTA)—are more and more conscious of the need for a patien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fde07e1bfd5487c93e6824e47635036