Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Preceptor training"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Increased emphasis on workplace-based learning within pharmacy curricula has led to a focus on the quality of preceptors and the provision of preceptor training, with a diverse range of training programs for preceptors being devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6ad40adb0424ff8bad97a6d10059f83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 10, Iss 6, p 169 (2022)
The pharmacist preceptor is key to the success of pharmacy student experiential placements with a recent focus being placed on the quality of preceptors. This study sought to investigate student perceptions of the ideal roles and attributes of pharma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e06f2db284ce4501b1589c44544a2ad6
Autor:
Mensah, Emmanuel
A preceptor is an experienced clinician who is expected to facilitate a student's learning experience. Preceptorship is the relationship between a staff nurse and student, focusing on the development of clinical skills and knowledge. Initially introd
Autor:
Lizemari Hugo-Van Dyk, Yvonne Botma
Publikováno v:
International Journal of Africa Nursing Sciences, Vol 14, Iss , Pp 100286- (2021)
Background: Nurses and students find the clinical environment complex. Preceptors are ideal in supporting students in clinical facilities. Training of preceptors is increasingly important as many counties require certification. Preceptors use a diffe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4017c30a5e94ca4972da4524581c70b
Autor:
AJ Nelson
This is a registration of a scoping review protocol that will examine training programs for clinical preceptors, what these training programs entail, and identify any gaps that exist in these programs.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::976b9c8008f23bcbd10c0fdd0e954a11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.