Zobrazeno 1 - 10
of 1 675
pro vyhledávání: '"Preceptor training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Increased emphasis on workplace-based learning within pharmacy curricula has led to a focus on the quality of preceptors and the provision of preceptor training, with a diverse range of training programs for preceptors being devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6ad40adb0424ff8bad97a6d10059f83
Autor:
Schoenfuss ES; Erin S. Schoenfuss, DMSc, PA-C, Aspirus Medical Group, Family Practice, Wausau, Wisconsin.
Publikováno v:
The journal of physician assistant education : the official journal of the Physician Assistant Education Association [J Physician Assist Educ] 2024 Dec 24. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 24.
Publikováno v:
Journal for Nurses in Professional Development; Jan/Feb2024, Vol. 40 Issue 1, pE41-E45, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hugo-Van Dyk, Lizemari, Botma, Yvonne
Publikováno v:
In International Journal of Africa Nursing Sciences 2021 14
Autor:
Catalano, Timothy, Thompson, Jennifer, Phillips, Heather L., Jator, Eleanor, Adogbeji, Oghenetega, Obunadike, Callistus, Latchem, Robin, Osadare, Blessing, Gooden, Tameka
Publikováno v:
Radiation Therapist; Spring2023, Vol. 32 Issue 1, p20-31, 12p
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 October 2020 84(10)
Autor:
Mensah, Emmanuel
A preceptor is an experienced clinician who is expected to facilitate a student's learning experience. Preceptorship is the relationship between a staff nurse and student, focusing on the development of clinical skills and knowledge. Initially introd
Autor:
Hugo, Lizemari, Botma, Yvonne
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning April 2019 73:195-203