Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Pre-professional identity"'
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2024, Vol. 14, Issue 4, pp. 749-766.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1067 (2023)
This article reports on the use of self-authorship as a pedagogical tool to develop pre-service teachers’ professional identities. Pre-professional identity is considered a dynamic, less mature version of professional identity. Such a notion of flu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e21066a9c6374830a9c8979cd374f21c
Publikováno v:
Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability, Vol 13, Iss 1 (2022)
Pre-professional identity (PPI) aims to provide an understanding of, and connection to, the skills and knowledge contained in a degree and the intended profession of the student. Investigation into PPI is of importance to higher-education institution
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9063baf853d476e956c5cc7e2aba6e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability, Vol 14, Iss 356, p 356 (2022)
Sustainability; Volume 14; Issue 1; Pages: 356
Sustainability; Volume 14; Issue 1; Pages: 356
Online professional communities based on sharing under open licenses have become a new way of building knowledge, learning and professional development of the participants who build and expand their professional identity in the new global space. Thes
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A novel career development course for animal science students pursuing veterinary college admissions
Publikováno v:
Translational Animal Science
A one-credit hour, elective, professional development course was created at North Carolina State University to introduce pre-veterinary track students to the admissions process and the breadth of the veterinary profession. The course was designed to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.