Zobrazeno 1 - 10
of 793
pro vyhledávání: '"Pre-kindergarten"'
Publikováno v:
International Journal of Child Care and Education Policy, Vol 16, Iss 1, Pp 1-22 (2022)
Abstract This study examines how policy directives and recommendations implemented during a massive universal Pre-Kindergarten expansion in New York City has impacted teachers’ professional identity. We adapted the critical ecologies of the early c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d50ce5f16afe4342a7c7787bdd07cf09
Autor:
Tricia A. Zucker, Gloria Yeomans Maldonado, Michael Assel, Cheryl McCallum, Cindy Elias, John M. Swint, Lincy Lal
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Broadening participation in early science, technology, engineering and math (STEM) learning outside of school is important for families experiencing poverty. We evaluated variations of the Teaching Together STEM pre-kindergarten program for increasin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4152e538c8c43578d406de7c5a77657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Human Services: Training, Research, and Practice, Vol 4, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Socioeconomic differences in children’s reading and educational outcomes have been thoroughly documented throughout literature. Bobalik, Scarber, and Toon (2017) examined the link between socioeconomic status (SES) and classroom instruction on emer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69d6843bed7545d295b2e078a3bd6898