Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Pre-cue"'
Autor:
Souza, Alessandra
Publikováno v:
Psychology and Aging. 31:456-470
Maintenance of information in mind to the moment-to-moment cognition is accomplished by working memory (WM). WM capacity is reduced in old age, but the nature of this decline is yet not clear. The current study examined the hypothesis that the declin
Publikováno v:
Wang, B, Yan, C, Wang, Z, Olivers, C N L & Theeuwes, J 2017, ' Adverse orienting effects on visual working memory encoding and maintenance ', Psychonomic Bulletin and Review, vol. 24, no. 4, pp. 1261-1267 . https://doi.org/10.3758/s13423-016-1205-4
Psychonomic Bulletin and Review, 24(4), 1261-1267. Springer New York
Psychonomic Bulletin & Review
Psychonomic Bulletin and Review, 24(4), 1261-1267. Springer New York
Psychonomic Bulletin & Review
Visual working memory (VWM) representations can be strengthened by pre-cues presented before, and retro-cues presented after, the memory display, providing evidence that attentional orienting plays a role in memory encoding and maintenance. It is unk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d1231e487e4a138d617bbeaf86cbdbc1
https://hdl.handle.net/1871.1/4f83d58e-2c24-41df-9854-8e37b591ec67
https://hdl.handle.net/1871.1/4f83d58e-2c24-41df-9854-8e37b591ec67
Publikováno v:
Repositório Institucional da Universidade Federal do Ceará (UFC)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
People commonly use pre-cue information to advance and reduce the information processing time required for a motor task (e.g., motor planning). However, children with developmental coordination disorder (DCD) exhibit difficulties performing pre-cued
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::86f92caab95a70005c5debb7f6279957
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/62589
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/62589
Autor:
Daniel Traina Gama, Marcela de Castro Ferracioli, Cynthia Yukiko Hiraga, Ana Maria Pellegrini
Publikováno v:
Motriz: Revista de Educacao Fisica, Vol 22, Iss 3, Pp 138-143
Abstract People commonly use pre-cue information to advance and reduce the information processing time required for a motor task (e.g., motor planning). However, children with developmental coordination disorder (DCD) exhibit difficulties performing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/243b37d248a54c7888b316b28a7d7fa5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.