Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Pratt, Susanne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Environmental Science and Policy August 2022 134:13-22
Autor:
Kligyte, Giedre, Bowdler, Bella, Baumber, Alex, Pratt, Susanne, Allen, Lucy, Buck, Adrian, Le Hunte, Bem, Melvold, Jacqueline, Key, Tyler
Publikováno v:
Studies in Continuing Education; Nov2024, Vol. 46 Issue 3, p396-413, 18p
Autor:
Steinhardt, Margarita1 (AUTHOR) margarita.steinhardt@uts.edu.au, Pratt, Susanne1 (AUTHOR), Ramp, Daniel2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Animals (2076-2615). Nov2022, Vol. 12 Issue 21, p2996. 21p.
Autor:
BAUMBER, ALEX, KLIGYTE, GIEDRE, PRATT, SUSANNE, MELVOLD, JACQUELINE, ALLEN, LUCY, BOWDLER, BELLA, HUNTE, BEM LE, BUCK, ADRIAN
Publikováno v:
International Journal of Work-Integrated Learning; 2024, Vol. 25 Issue 2, p215-233, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pratt, Susanne1 (AUTHOR) susanne.pratt@uts.edu.au
Publikováno v:
Australian Feminist Studies. Dec2019, Vol. 34 Issue 102, p437-453. 17p.
Autor:
Pratt, Susanne, Marambio, Camila, Quigley, Killian, Hamylton, Sarah, Gibbs, Leah, Vergés, Adriana, Adams, Michael, Barcan, Ruth, Neimanis, Astrida
[Extract] Terrestrial, bipedal, air breathing, and poorly waterproofed, how can humans fathom the bottom of the sea? This article was composed by an anthropologist, a cultural theorist, a philosopher, a coastal geographer, a cultural geographer, a fe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::e2ddc96aea910d552e027f38c1dab881
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8vy1x/fathom
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8vy1x/fathom
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Student Success; 2021, Vol. 12 Issue 3, p14-25, 12p