Zobrazeno 1 - 10
of 1 588
pro vyhledávání: '"Pratt, JA"'
Autor:
Visocky V; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Sciences, University of Strathclyde, Glasgow, UK., Morris BJ; College of Medical, Veterinary and Life Sciences, Institute of Neuroscience and Psychology, University of Glasgow, Glasgow, UK., Dunlop J; AstraZeneca, Boston, Massachusetts, USA., Brandon N; AstraZeneca, Boston, Massachusetts, USA., Sakata S; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Sciences, University of Strathclyde, Glasgow, UK., Pratt JA; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Sciences, University of Strathclyde, Glasgow, UK.
Publikováno v:
The European journal of neuroscience [Eur J Neurosci] 2024 Feb; Vol. 59 (4), pp. 554-569. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 23.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Openshaw RL; School of Psychology and Neuroscience, College of Medical, Veterinary and Life Sciences, University of Glasgow, Sir James Black Building, Glasgow, G12 8QQ, UK., Thomson DM; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Sciences, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, UK., Bristow GC; Department of Biomedical and Life Sciences, Lancaster University, Lancaster, LA1 4YW, UK.; School of Pharmacy and Medical Sciences, University of Bradford, Bradford, BD7 1DP, UK., Mitchell EJ; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Sciences, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, UK., Pratt JA; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Sciences, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, UK., Morris BJ; School of Psychology and Neuroscience, College of Medical, Veterinary and Life Sciences, University of Glasgow, Sir James Black Building, Glasgow, G12 8QQ, UK. Brian.Morris@glasgow.ac.uk., Dawson N; Department of Biomedical and Life Sciences, Lancaster University, Lancaster, LA1 4YW, UK. n.dawson1@lancaster.ac.uk.
Publikováno v:
Communications biology [Commun Biol] 2023 May 24; Vol. 6 (1), pp. 557. Date of Electronic Publication: 2023 May 24.
Autor:
Thomson DM; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Science, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, United Kingdom., Openshaw RL; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Science, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, United Kingdom., Mitchell EJ; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Science, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, United Kingdom., Kouskou M; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Science, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, United Kingdom., Millan MJ; Centre for Therapeutic Innovation-CNS, Institute de Recherche Servier, Croissy-sur-Seine, France., Mannoury la Cour C; Centre for Therapeutic Innovation-CNS, Institute de Recherche Servier, Croissy-sur-Seine, France., Morris BJ; Institute of Neuroscience and Psychology, College of Medical, Veterinary and Life Sciences, University of Glasgow, Glasgow, United Kingdom., Pratt JA; Strathclyde Institute of Pharmacy and Biomedical Science, University of Strathclyde, Glasgow, G4 0RE, United Kingdom.
Publikováno v:
Genes, brain, and behavior [Genes Brain Behav] 2021 Feb; Vol. 20 (2), pp. e12710. Date of Electronic Publication: 2020 Nov 03.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.