Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Prat Grau, María"'
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 20
Issue 4
Pages: 3038
Volume 20
Issue 4
Pages: 3038
Higher education plays a critical role in achieving the Sustainable Development Goals established in the 2030 Agenda, especially the fourth goal (quality and equality in higher education). Therefore, teacher education must play a central role in prov
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Movimento; v. 24, n. 3, jul./set. 2018; 815-826
Movimento (ESEF/UFRGS); v. 24, n. 3, jul./set. 2018; 815-826
Movimento (ESEFID/UFRGS); v. 24, n. 3, jul./set. 2018; 815-826
Movimento (ESEF/UFRGS); v. 24, n. 3, jul./set. 2018; 815-826
Movimento (ESEFID/UFRGS); v. 24, n. 3, jul./set. 2018; 815-826
This is an in-depth study into future Primary Education teachers’ negative experiences in Physical Education School, using Bourdieu’s concept of symbolic violence. An analysis was conducted of 155 narratives of Primary Education teacher students
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Este trabajo se centra en analizar las experiencias previas del futuro profesorado generalista de Educación Primaria (EP) en la asignatura de Educación Física (EF) cursada a lo largo de su escolarización obligatoria. Su interés radica en que dic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::b9f57a6ce7851f16d333fa98f7ccd318
http://hdl.handle.net/10481/53405
http://hdl.handle.net/10481/53405
Publikováno v:
Limite; 2021, Vol. 16, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Electrónica Interuniversitaria De Formación del Profesorado; 2014, Vol. 17 Issue 2, p183-199, 17p