Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Prat, Bernat Viñolas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Resumo: A educação formal é um direito fundamental garantido por lei, inclusive pela Constituição Federal de 1988 (CRFB/1988), que ampliou a defesa dos direitos sociais no BRASIL. Já a educação na modalidade inclusiva, objeto de regulação s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c2bb5d1383b82ad8dd9f1e61f87430a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Cerrados; v. 17 n. 02 (2019): Revista Cerrados ; 228-246
Revista Cerrados (Montes Claros. Online)
Universidade Estadual de Montes Claros (UNIMONTES)
instacron:UNIMONTES
Revista Cerrados (Montes Claros. Online)
Universidade Estadual de Montes Claros (UNIMONTES)
instacron:UNIMONTES
Agriculture is a sector of the economy that is constantly developing and has been contributing considerably to the growth of Brazilian GDP. Due to the relevance of this segment, it is necessary to know the profile of rural workers who are contributin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::bd0676c77d9eeda954421ae7748eaee2
https://www.periodicos.unimontes.br/index.php/cerrados/article/view/118
https://www.periodicos.unimontes.br/index.php/cerrados/article/view/118
Autor:
MARTÍN, SANTIAGO ROCA, VILLEGAS, NOÉ, PRAT, BERNAT VIÑOLAS, GARCÍA-TORNEL, ALEJANDRO JOSA, DE CEA, ANTONIO AGUADO
Publikováno v:
Revista de Investigación en Educación; 2008, p27-40, 14p