Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Prasanna, BM"'
Autor:
Prasanna BM
Publikováno v:
Journal of Rice Research. 15
Maize is the key crop for food, feed, and nutritional security of millions of smallholder farmers and consumers in the developing world, especially in sub-Saharan Africa (SSA), Asia, and Latin America. CIMMYT and partners have adopted innovative appr
The current work is to examine the effect of the parameters like specimen thickness, crack length to width ratio and composition of the reinforcements used in aluminium-silicon carbide/alumina particulate composite. The said composite is processed us
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0961866a472eaa1139f9d1f0624237ac
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-506938/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-506938/v1
Autor:
Makanza, R, Zaman-Allah, M, Cairns, JE, Eyre, J, Burgueño, J, Pacheco, Ángela, Diepenbrock, C, Magorokosho, C, Tarekegne, A, Olsen, M, Prasanna, BM
Publikováno v:
Plant Methods, Vol 14, Iss 1, Pp 1-13 (2018)
Plant methods, vol 14, iss 1
Plant methods, vol 14, iss 1
Background Grain yield, ear and kernel attributes can assist to understand the performance of maize plant under different environmental conditions and can be used in the variety development process to address farmer’s preferences. These parameters
Autor:
Semagn Kassa, Magorokosho Cosmos, Vivek Bindiganavile S, Makumbi Dan, Beyene Yoseph, Mugo Stephen, Prasanna BM, Warburton Marilyn L
Publikováno v:
BMC Genomics, Vol 13, Iss 1, p 113 (2012)
Abstract Background Knowledge of germplasm diversity and relationships among elite breeding materials is fundamentally important in crop improvement. We genotyped 450 maize inbred lines developed and/or widely used by CIMMYT breeding programs in both
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0831088be694a8d859e89ccc92bd9b2
Autor:
Cairns, Jill E1, Prasanna, BM2 b.m.prasanna@cgiar.org
Publikováno v:
Current Opinion in Plant Biology. Oct2018 Part B, Vol. 45, p226-230. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.