Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Prakash, Siddhant"'
Publikováno v:
Computers & Graphics, vol 109, pp 15-29, Dec. 2022
The movie and video game industries have adopted photogrammetry as a way to create digital 3D assets from multiple photographs of a real-world scene. But photogrammetry algorithms typically output an RGB texture atlas of the scene that only serves as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.08047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medicine; 5/3/2024, Vol. 103 Issue 18, p1-9, 9p
Autor:
Prakash, Siddhant
Publikováno v:
Graphics [cs.GR]. Université Côte d'Azur, 2022. English. ⟨NNT : 2022COAZ4102⟩
Computer Science [cs]. Université Côte d'Azur, 2022. English. ⟨NNT : ⟩
Computer Science [cs]. Université Côte d'Azur, 2022. English. ⟨NNT : ⟩
Computer graphics strives to render synthetic images identical to real photographs. Multiple rendering algorithms have been developed for the better part of the last half-century. Traditional algorithms use 3D assets manually generated by artists to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f2a0a341ecaeb0251630906e8b161fb4
https://theses.hal.science/tel-04114472/document
https://theses.hal.science/tel-04114472/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.