Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Practicing physicians"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elizabeth Sinz, Arna Banerjee, Randolph Steadman, Matthew S. Shotwell, Jason Slagle, William R. McIvor, Laurence Torsher, Amanda Burden, Jeffrey B. Cooper, Samuel DeMaria, Adam I. Levine, Christine Park, David M. Gaba, Matthew B. Weinger, John R. Boulet
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Abstract Introduction Even physicians who routinely work in complex, dynamic practices may be unprepared to optimally manage challenging critical events. High-fidelity simulation can realistically mimic critical clinically relevant events, however th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40da2ac1b97842928196354fed6aa6a0
Publikováno v:
Problemy Zarządzania / Management Issues. 15(3 (69)):53-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=712356
Publikováno v:
Problemy Zarządzania, Vol 15, Iss 3(69) t.1, Pp 53-66 (2017)
The aim of the study was to compare physician resources in the Polish health system and other European countries in the years 2005–2015. An attempt was made to answer the question of whether there is a link between the number of physicians and th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81b5a47220534802bedeb110446f6b47
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 22, Iss 1 (2017)
Medical practice is inherently ambiguous and uncertain. The physicians’ ability to tolerate ambiguity and uncertainty has been proved to have a great impact on clinical practice. The primary aim of the present study was to test the hypothesis that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c69e6f9474c54b3fac8dc28ade35fcbb
Autor:
Dolphin, Jane E.
Publikováno v:
Exceptional Children. Oct1955, Vol. 22 Issue 1, p36-36. 1/9p.
Autor:
Hathaway, Stacey, Hoffert, Barbara
Publikováno v:
Library Journal. 11/1/1997, Vol. 122 Issue 18, p108-108. 1/8p.
Autor:
Jeffrey B. Cooper, Amanda R. Burden, Samuel DeMaria, Laurence C. Torsher, Matthew S. Shotwell, William R. McIvor, Randolph H. Steadman, Arna Banerjee, John R. Boulet, Elizabeth Sinz, Adam I. Levine, Jason Slagle, Matthew B. Weinger, Christine S. Park, David M. Gaba
Publikováno v:
BMC Medical Education
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Introduction Even physicians who routinely work in complex, dynamic practices may be unprepared to optimally manage challenging critical events. High-fidelity simulation can realistically mimic critical clinically relevant events, however the reliabi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d002b28b6f65ebd94d5d11454d30061c
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-37022/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-37022/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.