Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Practice-based teacher education"'
Autor:
Erica R. Hamilton, Kelly C. Margot
Publikováno v:
School-University Partnerships, Vol 17, Iss 4, Pp 403-420 (2024)
Purpose – School–university partnerships are important in teacher education to ensure PK-12 preservice teachers gain teaching experience prior to becoming teachers of record. Drawing on Ball and Cohen’s (1999) concept of “practice-based teach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/559114af26294865aef75a45baae5359
Publikováno v:
Computers & Education: X Reality, Vol 5, Iss , Pp 100071- (2024)
With the growing use of mixed reality teaching simulations in teacher education there is a need for researchers to examine how preservice teacher (PST) learning can be supported when using these simulations. To address this gap the current study expl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81289151b31f4498a9f85efd492c1501
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 10, Iss 1, Pp 1-21 (2023)
Abstract Background Small-group discussions are well established as an effective pedagogical tool to promote student learning in STEM classrooms. However, there are a variety of factors that influence how and to what extent K-12 teachers use small-gr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c8682dd4c3d40d380be17e1efd579b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 4, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
Abstract Educator preparation programs experienced extreme challenges during the COVID-19 pandemic, as many universities and K-12 schools moved to fully online or hybrid instructional models. These abrupt changes significantly limited preservice teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a40332097eca4f88aed29547dcaf0c61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woods, Dawn M., Wilhelm, Anne Garrison
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2020 Jun 01. 8(3), 105-119.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mte.2020.0010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.