Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Practice-based inquiry"'
Autor:
Thi Thuy Loan Nguyen
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 6, Iss 2, Pp 181-189 (2020)
Educational research has generally attracted negative criticisms for its generalisability, contextual independence and inadequacy in addressing teachers’ practical problems in their own educational settings. Moreover, as classrooms are always compl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdb3c63bad874a70aea540403647b08c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael Reed, Rosie Walker
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 3, Iss 1 (2014)
The research was carried out in collaboration with student-practitioners following a part-time Foundation Degree (FdA) in Early Childhood Education and Care, (ECEC). It concentrates on the final phase of the degree programme which requires the presen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b6384cc54c54713b6ec6a77e017573c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
DAT Journal; Vol. 3 No. 2 (2018): New Thinking & Emerging Thoughts: Practice As Research In Design, Art And Technology; 392-423
DAT Journal; Vol. 3 Núm. 2 (2018): Nuevos pensamientos y pensamientos emergentes: práctica como investigación en diseño, arte y tecnologia; 392-423
DAT Journal; v. 3 n. 2 (2018): Novos Pensamentos & Reflexões Emergentes: Prática enquanto pesquisa em arte, design e tecnologia; 392-423
DATJournal
Universidade Anhembi Morumbi (ANHEMBI)
instacron:ANHEMBI
DAT Journal; Vol. 3 Núm. 2 (2018): Nuevos pensamientos y pensamientos emergentes: práctica como investigación en diseño, arte y tecnologia; 392-423
DAT Journal; v. 3 n. 2 (2018): Novos Pensamentos & Reflexões Emergentes: Prática enquanto pesquisa em arte, design e tecnologia; 392-423
DATJournal
Universidade Anhembi Morumbi (ANHEMBI)
instacron:ANHEMBI
Practice-led research enables art and design practitioners approaches to discovering, applying and communicating original knowledge that have direct implications for their practice. Since the 1980s, internationally, the emergence of doctoral, practic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::3d67f1a3553c3c1e44c2f83876d1a1a3
https://datjournal.anhembi.br/dat/article/view/98
https://datjournal.anhembi.br/dat/article/view/98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reed, Michael, Walker, Rosie
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research
The research was carried out in collaboration with student-practitioners following a part-time Foundation Degree (FdA) in Early Childhood Education and Care, (ECEC). It concentrates on the final phase of the degree programme which requires the presen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yalte, Zulis
The focus of this qualitative, arts-based inquiry was to understand how disabling illness might be transformed through art. A/r/tography -- art/research/teaching and writing, was the method used to explore and understand the meaning(s) held within th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1828/3762