Zobrazeno 1 - 10
of 1 899
pro vyhledávání: '"Practice-Based Learning and Improvement"'
Autor:
Bin Yang
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background In the context of standardized training for general practitioners, the emphasis is still primarily on clinical skills, which does not fully encompass the overall development of general practitioners. This study implemented a pract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dad47942d6ac45e7aa32eb0ef332a43c
Autor:
Elaine Y.L. Teo, Samuel Z.L. Choo, Guann-Hwa Lin, Audrey J.L. Tan, Yen-Yu Chen, Ramez W. Kirollos, Min Wei Chen
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 11, Pp e31692- (2024)
Background: Few studies have studied the efficacy of using immersive virtual reality (iVR) to teach surgical skills, especially by using real-world iVR recordings rather than simulations. This study aimed to investigate whether viewing 360° iVR inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea170a446e2a4dc6af24899e96cee9ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Engaging residents in meaningful quality improvement (QI) is difficult. Challenges include competing demands, didactics which lack connection to meaningful work, suboptimal experiential learning, unclear accountability, absence of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be0e609c5ab942379c4497eb2615a256
Autor:
Tomohiro Takeda, Tatsuya Shonaka, Yuki Adachi, Masahide Otani, Mizuho Ohara, Chikayoshi Tani, Kengo Kita, Kimiharu Hasegawa, Yasuo Sumi
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 11, Pp e11277- (2022)
Objective: How does making origami cranes under a dry box affect Fundamentals of Laparoscopic Surgery (FLS) scores in medical students? Design: Four medical students from Asahikawa Medical University (tertiary hospital) participated. They made origam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e51b80f782f7442295d3e60cf3a4b07f
Autor:
Anika Amritanand, Danica Lyngwa, Nimmy Thomas, Ann Eapen, Jeffrey Immanuel, Timothy Prabhu, Supraja Srivatsava, Upasana Kachroo, Aby S Charles, Rajalakshmi Subramanian, Anandit John Mathew, Aarwin Joshua, Joshua Paul, Jeyanth Suresh Rose
Publikováno v:
TNOA Journal of Ophthalmic Science and Research, Vol 59, Iss 2, Pp 152-159 (2021)
Purpose: The purpose of the study was to compare the efficacy of two vertically integrated teaching–learning methods, a peer-led ocular basic science workshop (OBSW) versus lecture by ophthalmology faculty, in enhancing the underlying basic science
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0049f256bdce4b6396d7a4817a4f52f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.