Zobrazeno 1 - 10
of 491
pro vyhledávání: '"Practice assessment"'
Autor:
Marine Schaeffer, Marie-Caroline Faisant, Alexandre Buisson, Manon Vanneaux, Pascale Hoffmann, Didier Riethmuller
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 24, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background Instrumental vaginal birth, a very common intervention in obstetrics, concerns nearly one in eight women in France. Instrumentally assisted vaginal childbirth can be for maternal and/or fetal indications. Although it reduces recou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f2b5a9bf71c42d7bdfa3617ab306782
Autor:
Sabah Al-Akbari
Publikováno v:
مجلة الدراسات الاجتماعية, Vol 29, Iss 3, Pp 126-144 (2023)
In recent years, developing language assessment literacy (LAL) has become crucial for teachers in enhancing their teaching practices and improving students’ learning outcomes. Empirical research reported that there was a training need for formal ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e2ea5e87bf745eca997707f6dca0932
Publikováno v:
Tzu-Chi Medical Journal, Vol 35, Iss 3, Pp 267-276 (2023)
Objectives: To promote teamwork communication and collaboration between health-care professionals, educators emphasized proper training programs to develop interprofessional collaborative practice (IPCP) among postgraduate (PG) trainees. A literature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28c5e019d5704e828ba387e411b5b1af
Publikováno v:
Journal of Social Work Education and Practice, Vol 8, Iss 3 (2023)
This paper explores the use of the Outcome Rating Scale (ORS) and the Session Rating Scale (SRS) in clinical practice through the perspective of the client. These assessment tools are designed to provide clinicians with direct feedback from clients a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc08e58cf02d476289dab89a059d539f
Publikováno v:
Journal of Information Technology Management, Vol 14, Iss 3, Pp 65-78 (2022)
The constant evolution of technological tools and the benefit of the introduction of new technologies in the teaching and learning process in schools, suggests that the possibilities of using digital technology in the practices of the evaluation of l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba0473700bd44f76b79122dbfc350159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jia Hu, Alice Y.M. Jones, Xuelian Zhou, Hua Zhai, Shirley P. C. Ngai, Ka-Chun Siu, Megan Dalton
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-7 (2020)
Abstract Background Development of an entry-level physiotherapy curriculum in China currently follows the World Confederation for Physical Therapy (WCPT) guidelines, however there is no standard, validated, assessment tool for physiotherapy practice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e154be42a3504b95843e465317a2b513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.