Zobrazeno 1 - 10
of 14 920
pro vyhledávání: '"Practice Teacher"'
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2020 Feb 01. 57(1), 69-105.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45280779
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ángeles Caballero-García, Presentación, Constante-Amores, Alexander, Galeano Terán, Alex Santiago
Publikováno v:
Revista Electrónica Interuniversitaria De Formación del Profesorado; ene2024, Vol. 27 Issue 1, p167-183, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Royce Kimmons, Bryant Jensen
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 15, Iss 1 (2023)
Teacher learning to enact desirable yet knotty teaching practices is a complex challenge that requires innovative support. Most materials intended to support professional learning fall short and do not leverage the benefits of modern technologies to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4dc6d26463144166bd0a7f879c6deaaa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jocius, Robin1 (AUTHOR) robin.jocius@uta.edu, O'Byrne, W. Ian2 (AUTHOR), Albert, Jennifer3 (AUTHOR), Joshi, Deepti4 (AUTHOR), Blanton, Melanie3 (AUTHOR), Robinson, Richard5 (AUTHOR), Andrews, Ashley3 (AUTHOR), Barnes, Tiffany6 (AUTHOR), Catete, Veronica6 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. May2022, Vol. 66 Issue 3, p547-559. 13p.
Publikováno v:
Review of Research in Education, 1999 Jan 01. 24, 249-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1167272