Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Poyrazli S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poyrazli S (AUTHOR), Ferrer-Wreder L (AUTHOR), Meister DG (AUTHOR), Forthun L (AUTHOR), Coatsworth JD (AUTHOR), Grahame KM (AUTHOR)
Publikováno v:
Adolescence. Fall2008, Vol. 43 Issue 171, p547-556. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duru, E, Poyrazli, S
This study examined the role of perceived discrimination, social connectedness, age, gender, years of study in the US, English language competency, and social contact patterns on adjustment difficulties among a sample of 229 Turkish international stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4b8dfd575f569089db78ecff85f460a3
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/13582
http://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/13582
Autor:
Duru E, Poyrazli S
This study examined the role of perceived discrimination, social connectedness, age, gender, years of study in the US, English language competency, and social contact patterns on adjustment difficulties among a sample of 229 Turkish international stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::644c29ec6e2c4ee30fd7768b44f36ae7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.