Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Power users"'
Publikováno v:
Energy Informatics, Vol 7, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract This paper examines power user behavior and the design of marketing strategies, using a case study of Smart Community A. We explore how advanced analytical models are used to enhance energy efficiency and user services. First, we apply spect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fde08a7c8db4cb39015448e81d549be
Publikováno v:
Frontiers in Energy Research, Vol 12 (2024)
In light of the escalating concerns surrounding climate change and air quality degradation, the imperative for energy conservation and emission reduction has garnered widespread attention. Given that factories represent a significant portion of elect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67dfc83924f44aa291be5cef13812739
Autor:
Kawasaki, Guy1,2, Fitzpatrick, Peg
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 12/5/2014, p2-6. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Cross-subsidizing in power industry: approaches to development of stage-by-stage decrease in volumes
Autor:
A. V. TRACHUK, N. V. LINDER
Publikováno v:
Стратегические решения и риск-менеджмент, Vol 0, Iss 1-2, Pp 24-35 (2017)
The paper is devoted to economic effects of decrease in volumes of cross subsidizing for participants of the market of electric energy are considered, and also methodological approaches to modeling of a stage-by-stage decrease of volumes of cross sub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9fecc90933147eea3f904aecaf5f483
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 13, Iss 11, p 2693 (2020)
With the deregulation of the retail electricity market and the increase of the types of electricity price packages, electricity retail companies provide the recommended service of price packages for users, so as to improve the market competitiveness
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d99a141966bf47c4ab30bf385a125324
Autor:
Bennett, Drake (AUTHOR)
Publikováno v:
Bloomberg Businessweek. 12/1/2014, Issue 4405, p70-70. 1p. 4 Color Photographs.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.